czwartek, 22 maja 2014

"Fakt autentyczny" - cz. I

Wpadła mi w ręce gazetka kulinarna. Tym ciekawsza, że stworzona z przepisów nadesłanych przez czytelników. W tym bardziej satysfakcjonującej formie, że za każdy opublikowany przepis można zgarnąć 50zł! Warto być nadawcą! "Adresatem jeszcze lepiej!" - pomyślałam i wzięłam się za jej przeglądanie w poszukiwaniu inspiracji obiadowych. Równie dobrze mogłabym wpisać w Google czego szukam i po chwili wyskoczyłoby mi 100 sposobów na moczenie schabowego w jajku, ale z szacunku do wszystkich pań Baś i Kryś będących autorkami przepisów - oddałam się lekturze. Numer tej gazetki to 08/2008, ale widać że jej treść jest ponadczasowa. Spodobał mi się zwłaszcza jeden niebanalny pomysł na karkówkę na słodko-kwaśno, do którego realizacji potrzebne nam będą: (uwaga!) karkówka i sos słodko-kwaśny! (Bo po co się przemęczać?)




Jako bonus od siebie załączam przepis na "chlebo z sero i keczupo"

Potrzebne nam będą:

-chleb,
-ser,
-keczup

sposób wykonania:
wziąć chleb, położyć na niego plasterek sera, polać keczupem.

Smacznego! :)

2 komentarze:

  1. Chleb z serem i keczupem to tradycja i rytuał :) uwielbiam i polecam! A przepis na karkówkę trochę bardziej słodki niż kwaśny...

    OdpowiedzUsuń
  2. Modyfikacja na chleb z serem przecierem pomidorowym i natką pietruszki jest jeszcze lepsza, aha zapomniałem dodać pieprz sól i cukier.

    OdpowiedzUsuń